10.09.2010 (14 päev)

Hommik oli väga külm. Keeldusin telgist väljumat, õnneks selle tramurai peale nälga ei jäetud, sest poistel hakkas vist minust kahju. Igatahes toit jõudis minu juurde telki. Ime hää kaerahelbepuder, millel hiiglama suur kirsimoosi silm. Tuleb välja, et nende karuste meeste sees on peidus suur annus ilumeelt ;)

Esimest päikesekiirtega hakkas metsa alla jõudma ka soojust. Raputasin rattalt ja kotilt rahe terad maha ning lükkasin oma kaherattalise sõbra päikese kätte sulama, lisaks vedasin kuivama ka telgikatte. Rattakotid olid eelmise õhtu apsust vastikult niisked. Tekkis väike olelusvõitlus suuremate ja paremate päikeselaikude pärast. Päike liikus puude vahel väga kiiresti ning kogu aeg pidi olema valves, et vajadusel positsioone muuta ;)

Eelmisel päeval alustatud tõus jätkus korraliku tõusunurga ning kruusateega. Hetk hiljem avastasime ennast karjakopli kitsal rajal ning veel hetk hiljem jalgrajal. Tore katsumus. Verons Aln, Auem Jochl (teerist) Auem hut (sai õlut) – Viljo palun kontrolli nimesid ja vajadusel tee parandused. Kõik, nüüd hakkas langus ja selliselt, et paaril korral panin külje sõna otseses mõttes maha. Lõpuks loobusin sadulasse ronimisest ja lükkasin ratast mingil moel püstiasendis hoides. Mis lükkasin, hoidsin meeleheitlikult rattast kinni, et see iseseisvalt ei sööstaks mäest alla. Lõpuks algas asfald (Urmasel läks lohv katki), mida mööda jõudsime Sarentinosse, kus täiendasime toiduvarusid.

Suurelt teelt keerasime taas mäkke Wargeri peale. 16% tõus, ma kihutasin 3 km/tunnis, lipp lehvimas sõidusuunas. Oberimist mingid kilomeetrid edasi leidsime mõnusa pesa metsa all. Pidime selleks aiavärava korraks kõrvale tõstma. Passisime selleks hetke, kui ühtegi autot ei möödunud.

Jahe kuid õhtu, rikkaliku teravamaitselise õhtusöögiga. Sõda šokolaadiküpsiste ümber.

Õhtu muusikaliseks valikuks Singer-Vinger, tegevuseks kaardimäng ning õhtut juhtis 80% viin mahlaga.